Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09 maart 2015

Pipoos

Voor de verjaardagstaart van dit jaar (één van de :), ben ik op zoek naar allerlei onvindbare spullen. Zoals een ballonhouder; zo'n plastic (hol) stokje met een soort trechtervormig vasthouddingetje. Verder moet ik verf hebben om zonder primer of andere gedoe in één schudbeweging een plastic fles van binnen te verven. Mijn lokale verfwinkel (ja, die heb ik inderdaad) raadt aan om naar Pipoos te gaan. Ach ja, natuurlijk. De hobbyhandig winkel waar je de benodigdheden kunt kopen voor meer hobby's dan ik verzinnen kan.

Sowieso vind ik hier het gewenste ballonstokje. En ja, ook (acryl) verf (à €2,35) in de juiste schenkstroopkleur. Maar ik was even vergeten dat Pipoos ook een afdeling 'taart en cupcakes' heeft. Waar diverse kleuren marsepein en fondant worden verkocht. En levensmiddelenkleurstof, kleurpennen, smaakmakers, koekstekers, musketzaad en bakmixen. Maar ook taartkartons, bakgereedschap, cellofaanzakjes en boards. En zie ik daar een bruidspaar (stel, je bent zo gek om zelf een bruidstaart te maken....)

Nee, het is hier niet zo goedkoop. Voor fondant kun je beter even langs de Xenos. Maar als je écht iets zoekt, is het wel fijn om te weten dat je bij Pipoos ook voor een flink assortiment terecht kunt. Moet je alleen even langs de breigarens en het scrapbookingpapier. En als je dat écht niet wil; je kunt ook online bestellen.. Ieder z'n hobby!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten