Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 januari 2018

De aller-aller-aller beste babyhuidcrème

De aller-aller-allerbeste (baby)crème ís helemaal geen crème. En is ook helemaal niet alleen voor baby's. Deze Mádara 'Cocoa & Plum Creamy Oil' is feitelijk cacaoboter. Daardoor smelt het op je vingers bij lichaamstemperatuur waardoor het zich heel makkelijk olie-achtig laat uitsmeren. Toen mijn dochter J. (nu 5,5mnd) berg op haar hoofd en in haar wenkbrauwen had, was dat na een paar keer smeren met dit spul snel verdwenen. En ook bij mezelf verdwijnen rauwe ruwe droge plekjes op de huid snel hiermee. En vooral: het rúikt zo lekker!
Ik bestel mijn tubes online (uiteraard - wie gaat er nou winkelen met een baby én een dreumes?!) bij Shizo. Dan krijg ik er behalve goede service (op de site stond 'uitverkocht' maar toen ik belde was het tóch snel geregeld) ook proefmonsters bij. Het product zit in een handige kliktube (met één hand te openen en te sluiten). "Laat een beetje van de creamy oil tussen je vingers opwarmen en smelten. En masseer er de huid van je baby mee."

Voor luieruitslag gebruik ik overigens deze creamy oil niet. Dan heb je toch écht zinkolie (van Dr.Swaab) nodig. Dat is zeg maar de echte originele Sudocrem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten